Tuesday 23 October 2012

Nak lesung pipit sikit boleh?

Assalamualaikum.

Nak cakap ni..seronok!!
Aku baru ja cek penulisan 2u. Aku ada hantar cerpen. Lama dah sebenarnya. 
Time minggu final exam lagi. Tunggu punya tunggu bila depa nak publish.
Hari ni tetiba teringat. bukak2..cak!!!

 

Dekat sini ada banyak cerpen2 gn novel2. Sapa yang rasa dia ulat buku. suka baca-baca ni.
try la singgah....link cerpen aku.:)

hm.aku penulis baru. Memang teringin nak menulis. Memang tak perfect. aku akan baiki lagi penulisan aku.
satu lagi. Aku suka baca writer ni tulis.best. http://www.penulisan2u.my/2012/10/cerpen-ctrl-s-21-2-12/

Sebut pasal lesung pipit. Sejak aku tengok cerita secret garden ni.
woo..minat la gn kim joog woo kot nama dia. ejaan tuh tah betul tah salah..
Hensemm..yang penting aku suka dia senyum!!! ada lesung pipit.
Kenapa la dia hensem sangat. Bagi aku la.aku suka gaya dia.
Awal-awal aku tulis cerpen tu aku taktau nak letak title apa.
Dapat ilham dari sini lah. Thanks kim joo woo. !!

No comments: