Monday 10 June 2013

Baju Melayu Hijau Serindit.

Assalamualaikum. :)

Hari ni hari kedua bermulanya study balik. Tapi awal-awal ni kan. Macam biasalah. Bangun pepagi pergi kelas. tak sampai 5 minit. balik pulak sebab? Lec xmasuk . tak pon. kelas bertindih dengan degree.

Baju melayu hijau serindit tu sebenarnya novel. hehehee.
bukan sama sekali baju raya akuh. (-.-)zZ
Novel ni JS or jemari seni yang publish kan. ditulis oleh Syud. Selalunya aku kalau nak beli novel selalunya aku beli prima. kaki novel. itu ja. alaf21 sekarang macam xberapa best dah. pendapat aku lah.
soooooooooo.
dulu aku penah dapat hadiah nilam. novel Damai. Syud ada tulis dalam tu. aku baca syiok giles kan.
Ini kali kedua lak aku ambk beli novel tanpa raguragu takut tak best, dan hasilnya berbaloii. :))))

Serius best. bahasa dia macam segar gitu. macam simple jaa. gitulah.


First aku tengok kulit novel ni. dalam otak cakap.
mesti buku ni macam laki tu kampung. perempuan tu bandar dan perempuan tu gi kampung gitulah.
bila dah baca. hahahaha. tersasar jauh perjalanan aku ni. tak betui ponnn.
Kalau nak tau  best tu macam mana. try beli dan baca. :)
tapi best lah okehhh..
sekarang tengah cari novel untuk awak teja aulia. syud jugak tulis.

haaa..satu lagi. novel I love you, stupid! ada sambungan. tajuk dia my precious, iris. :))
Best jugak.

pssstt..sem ni tukar blok.n blik bru..:)
lebih besar dari dulu. tapi panas.:(



pemandangan luar tingkap. :P

No comments: