Tuesday 10 January 2012

oh my god!

assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh!

emmmmmmmmmmmmmmmmm.....tatau na pikiaq da..pening kepala..
sedih tengok duet dalam purse..serius=.='
semakin hari semakin kurang..
sikit~~sikit n sikit~~~~
ok...bukan tu yang aku na cita......na cita sal aku wat latihan keta tadi....
cikgu cakap....kena adjust site bagi sampai cluth tu..bleh bg abih....
nati.kalau time bawak keta bru na ejaz...keta boleh eksiden.............
sir kerisnen tu pesan ta bapa kali ta..tapi akunyaaa..
adeh! terbuat jugak...ceh..TER jugak....awal2 tu da ejas da..rasa cam da smpai...
last2 time na brek..terlupa xleh wt cm tu...
kaki tak sampai cluth? hah...bayangkan la keta tu.......
uih...kecut perut aku ingat......nasib bek tak kena marah.........
tapi agak kena gak la gn sir tu............
apa ni mira!
bukit, parking,3 pnjuru tu..alhamdulilah...bleh wat da.....
banyak2 kali wat...ingat la kann......
klu tinggai tu yg lupa......
tadi aku wat 4 jam terus...sepatutnya 2jam ja...pukul 8-10....then student sterusnya tu..xleh mai...hujan lebat kt umah dy....so sir tu soh aku wat terus jaa

tadi aku g laluan 1,2 gn 3.........
laluan 1-turus p gurun tu...smpai kedai tayar kuning..
laluan2- guar then belok p guar nenas...
laluan 3- pusing masuk gunung jerai jaaa....yg ni senang....
emmm....................tuja koot..ok..

No comments: