Monday 2 January 2012

seronok!


Semalam..aku pi cari kerja dekat area2 guar dgn palahin n cerek....semua kami isi borang dan semua jugak dia suruh tunggu call..haha...cam bgus je..

Tapi tak pa la..tak kisah pon..tak terdesak sangat nak kerja...sebab takut terkacau dengan lesen..
kan susah pulak nak mntak cuti..

dah penat pusing2...kami singgah la cc..cerek nak isi borang upu ..agak lama  jugak duduk situ..
keluar pukul 11.00 balik 4.15...huh..penat

bukan tu yang aku na cita sebenarnya...aku keluar cc..then moto tak bleh keluar pulak...kereta hang belakang moto..aih..kacau line betul la..
em....dok la tunggu situ kan..
plahin ajak p farmasi..tanya kerja kat situ...kami tunggu la nak lintas jalan..
then.....................................
aku tengok la kanan..aku ternampak ada budak ni pakai baju oren..( baju kolah tek/vok)
huh....best la...ingatkan junior2 kolah aku dulu tu...teringin jugak nak tengok kan..

sayangnyaa..muka dia aku tak nampak,alaa...
aku tunggu dia kaleh..last2..dia kaleh jugak u..

aku kenal sangat orang tu......
kawan baik aku tapi da lama putus..
tah la dia perasan aku ka tak..
dia nak balik sekolah daaa.....

aku arap dia perasan tu aku..

seronok tau...
harapan aku tercapai..
harapan aku nak terjumpa dia dekat mana2 akhirnyaaa.......terlaksana jugak..
tak sangka terjumpa..hahaaa
seriusly aku cakap..
kiranya ada hikmah jugak hari ahad tu hujan..
postpone isnin..ada benda na jumpa...

aku sedih..sebab aku tak tegur dia pon....
aku takut...

untuk kali ke 2 lepas putus kawan tu
aku antar mcg kat dia...
tapi dy off fon....tak bawak enset g kolah la kt..
aih...tak pa la.......

1tu..aku antar apy new year...
dia balas weh...tak tau na cakap...seronok..
tapi dia balas tak lebih 2 patah perkataan..then belakang tu mesti ada senyum..:-)
aku anggap tu senyuman ikhlas ya...
tak tau kot senyum perli k apa...

aku antar mcg tu kat dia pon sebab..
dia ingat aku lagi..
dia da miskol 28/12 tu......sekejap sangat,
tut..tut ja
aku tak bgi reaksi papon..
saja malas nak kacau...

apa mimpi dia la miskol aku tu,
ingatkan padam da nombor aku..............
tak takut awek dy marah k..
hahahahaaaaa

da la mira ui..jangan ingat orang tu da....
tapi na ingat jugakkkkkkkkkkkkkkk.......
napa la aku bleh jadi felling cm ny..
haha..
cm tak masuk akal ja...

sekali sekala...
c( :





No comments: