Tuesday 15 May 2012

Asslamualaikum.....haduh...lamanya tak update blog.
line mengalahkan sibut menyebabkan aku malas giless nak upload pic boh lam ni..
yap. sekian lama menyepi..macam2 benda yang berlaku, hm....
ah! study. aku dapat uitm merbok. takpalah...walaupun dekat. bersyukur aja.
dari orang len yang ramai tak dapat. mesti ada sebab kenapa Allah pilih aku dapat kat situ.
Kak senior aku cakap,. KALAU NAK BERJAYA,. DEKAT MANA PON BOLEH BERJAYA.:)
op..lupa pulak....dapat kos pengurusan dan teknologi pejabat,
sekarag ni.macam2 dalam otak aku. hm.tapi malas dah nak pikir banyak2.penin kepala sangat dah.,
hm..satu lagi..aku sedih sebab salinan surat yang aku dah cop guru besar. basah. dan cop tu jadi kembang dah tulisan tu jadi kembang. dan aku hanya mampu senyum. surat tu kena air hujan. sedih ah.
nanti kena pi phosostet lain dan pi sekolah kali kedua.:((((
hm...takut lah pulak nak melangkah ke alam baru,
aku ni memang payah sikit nk sesuaikan diri di tempat baru.mengambil masa jugak.
okeh,.lah....babai....(:





*seronok. 

No comments: