Tuesday 20 November 2012

Don't sad because it's over. Smile because it happened.ッ

penat la nk rotate.tp tetap tak terrotate.geram--''

Don't sad because it's over. Smile because it happened.)))

Assalamualaikum!!!



Lama jugak cecuti ni tak mencerita. ..
minggu ni rasanya memang minggu sedih ja semua. meluat ah.
sedih bermula daripada satu gambar tu.
Then, aeiou.....
dan seterusnya pengakuan ._.
mesti tak faham kan....
hm....hilang semua prinsip aku...
aku yang buat keadaan jadi macam ni. so tak boleh lah menyesal.
menyesal tak dak guna dah...semuanya dah tamat.
sory sebab buat ang macam tu. sekarang baru nak menyesal. tak cerdik betui aku ni.!!!!
dayah dah cakap mira..jangan main2kan perasaan orang. kan...
sekarang. tengok sendiri lah...baru tau bila tepat kena batang hidung sendiri.
tq dayah jadi pendengar setia aku...

tadi aku pi popular. nak cari novel...ambik kad 2keping.
gi bayar kat kaunter. then dia scan kan...keluar aeiou..
lagi??? suka bagi aku geram.:'(
hm..aku ni memang...hari pertama tu. huih. memang bebal gilagila.
apa yang aku pikir. tak mau dah ada apaapa hubungan dengan dia. walaupun dia cakap
kita tetap kawan.
malam tu aku nak deactive facebook. tapi try banyak kali. tak boleh2 pon. okeh.takpa..esok masih ada..hati bagi semangat.
tido dah memang tak boleh, rancang mcam2 dalam otak.
hari ketiga..dah oke..rasa macam takpala mira...kawan pon oke jugak...
nak buat mcam mana..aku yang penyebabnya...

kalau la aku bertahan mesti dah nak dekat setahun....
tapi.:) istilah kalau tak mengubah apa2 pon...
terima dengan redha ja.:)

aku minat purple dah...blog ni aku tukar kaler purple ingat sebab apa.
aku bukan minat purple sangat pon.
sebab ang la dulu tau tak/////
hm/./dah2...okellah..
bye utk selamanya......:)



No comments: