Friday 18 January 2013

Merapu.

Assalamualaikum.

Hmm.... Ustazah pernah cakap dalam kelas masa CTU. Semua benda kat dunia ni kita hanya pinjam saja, bila namanya pinjam, mesti kena pulangkan kan...
semua benda kat dunia kita hanya pinjam dari Allah. Bila Allah ambik balik. Kita kena rehda..
Bila aku ingat ayat tu. aku jadi okey dan cool ja.
Okeh. terima dengan rehda.

Sekarang. apapon aku belajar senyum ja. haha..:)

Tahun baru ni macam-macam jadi dekat aku.
Entah la nak cakap apa.
Yang pasti mesti ada hikmah kenapa mengapa jadi macam tu kan.

Lepas satu. satu jadi.
hm... Macam aku penah cakap.
Laptop aku rosak lah.
Duit aku hilang lah.
apa lagi.................lupa.
dan sekarang. henset aku pulak buat hal. tak bolehboleh on kenapa pulak ni
rajin sangat ang menginstall app mira. padan muko.!
Duit PT aku makin lama makin kurang tuh. Dengan bayar duit laptop. Beli nu. Makan lagi.
Aku tak maulah kena bayar untuk henset pulak. Sedih betul gitu.

tapi yala. Aku ingat tu hanya pinjaman. Takdir aku sampai sni jaka. mana kita tau....
Sedihnyaaaaaaa,,,,,
Aku sayang ang tau henset. Aku tukar tintet. cover lagi. dalam2 app tu aku bagi ang cantik2 lagi.
kenapa buat hal jugak henset.-.-
Harap esok okey. Aku nak uninstalled camera360 tuh.
ada 2 kamera. henset jadi bengong dah. gatai. satu tak ckup nak lima.-.-
tolong lah boleh henset
aku sayang ang tauuu. Jangan lah demam lamalama okeh.............
hang berkhidmat dengan aku lama dah kot.
segala gambar ang tolong simpan.
walaupun aku selalu puji kamera sony. tapi tak bermakna aku tak sayang ang okeh,..
Aku hargai setiap titik penuh ang. Dulu time aku berdiri tengah panas kawad. ang setia ada. tengok bertapa gigihnya.

*serius aku tak berapa betul. Saja nak melepaskan emosi tak berapa nak stabil.

Satu lagi pasal baru-baru ni. kawan aku sorg tu. kenapa buat hal pulak pooon tak tau lah.
letih betul. serius letih. Banyak benda gi nak kena buat. Jangan jadi macam budakbudak sangat.
Malas malas malas malas malas malas malas.penat penat penat penat penat penat penat.
benda simple pikir macam masalah negara.-.-
okeh, sorry. Aku dah geram. penat tahu.

okehla. tak mau membebel panjangpanjang. satgi lagi merapu aku cakap melalut.

pic tak dak kaitan. saja nak letak. bg ada gambor sekeping.


No comments: