Thursday 21 February 2013

Baju semakin mengecik.:(

Assalamualaikumm.

Tadi kan aku pi kelas koko. Rasa macam lama tak pakai baju satu tu. Aku suka baju tu sebenarnya tapi aku suka pakai dengan seluar colour putih. Disebabkan sem ni aku sangat seriyau dengan mak cik polis bantuan tu. Aku tak pakai dah. tapi memang kos OM tak boleh pakai seluar jean pon kannnn.-.-

Sem ni memang lo. Polis bantuan asyik dok tepi jalan tu menyaman orang ja. -.-
Aku dah 3 kali kena. Sebab hahahahaha. terlupa pakai kat matrik. dan tak leh pakai kain belah tuuu.
tapi aku baik tauu. ( Puji diri sendiri???? Tak maluk bebenor) Tak pernah lagi la kena saman tuu. Kena balik kolej balik ja :(

Bukan tu yang aku nak cakap sebenarnya. heheheh.

Cuba tengok elok-elok.
Tak kan baju dan semakin mengecik kotttttt!!!


sebelah kiri pic tahun 2012 bulan 7 8 tu maybe. Kiri 2013 bullan 2.
Arrgh, dah makin berisi...:((((((

1 comment:

alia syahira said...

hahaha..duk sini saja la..
tiap2 hari kedaqah ayam..hahaha ^,~