Wednesday 6 February 2013

I've learned.

Assalamualaikum.:)

Tarik nafas. Hembusss~~~
Bagus. Tepuk tangan untuk diri sendiri. -.-
Tepuk tangan untuk aku banyakbanyak. :(
Okeh. Aku tengah mencari maklumat nak buat assignment business, admin and BBM.
5 assingnment semua nak lepas raya cina. hayo. Kalau nak tau sem ni presentation tak pernah lagi dapat nombor selain angka 1. bertuah sungguh. tak terkata. :) -.-
business individual assignment Corporate Social Responsibility dan group assignment kena opening own business.
Admin pulak kena buat mock meeting dan kena pi SSM.
BBM pulak kena buat huraikan ciri-ciri penulisan surat rasmi berkesan daripada surat-surat rasmi yang kami cari tuh. susah la yang ni. hmm...

okeh. Aku dah dapat baucar buku 1 Malaysia tuh. Selamat bershopping untuk diri sendiri.:)

Lagi satu kann... tadi.. Aku bukak lah fb sebab rasanya 2hari dah tak bukak.
Dalam syioksyiok aku tengok wall tuh. sampai kat post last. OMG.
suka bagi darah aku turun secara mendadak dan mulut aku ternganga dan mata aku terbuka luas dan kemudian kepala aku tak mau tengok dan kaki aku lari dan tangan aku cepatcepat klik button log out.:)
Jangan lah macam ni. kasian hati ni kan. Asyik terkejut ja... Nanti kalau kena heart attack macam mana..
tak baik tau gitu. -.-
Line ni pon satu. cuba bagi gambor tak naik. kan bagus. tak lah aku terkejut sangat gituh.(tetiba salahkan line-.-)
Aku ingat aku boleh terima dah rupannya tak lagi. ish3 mira....
Okeh. AKu boleh kan. Apalah sangat. Ikut suka depa lah kan nak buat apa. Kita enjoy:))))



No comments: