Wednesday 11 April 2012

Jalan-jalan pantai murni & titi hayun :)

Huip. assalamualaikum orang kampung. HUhhh......tarik nafaz panjang-panjang
Semalam gegaran berlaku kan. Hem....malangnya aku tak rasa apa-apa, cuma nampak air berkocak ja.
Adik aku siap nampak komputer bergoyang lagi...Jadi 2 kali.FIrst jadi aku tak dak dekat rumah,
Kita kena manfaatkan cuti dengan sebaik mungkin. Pi berjalan laa...Patutlah balik dari rumah husna dok atas moto rasa pening lain macam.......hem...tak taulah..
Takut jugak bila pikir.


Okeh. Pendahuluan da siap...hem..ni yang aku nak cerita.Cuti hari tu...
HAri sabtu. Pi berjalan dengan kak, abang, ank2 dia...aku dan adik aku...
Awal-awainya kak iza cakap nak pi pantai murni ja.
Pastu macam mana boleh pi titi hayun jugak taktau lah..




 baru perasan...kalau pi pantai murni mesti pakai baju merah tu...--'






 peace!!!



 Dini...




 Dina...




titi hayun lak....


















dah taktau nak cerita apa.so....hanya gambar ajalah ya...
budak2 tu takut nak lalu kat titi tu...berhayun kan..tu lah namanya titi hayun,
kenalah dukung...
kami pi petang dah ni....orang tak ramai..
semua nak parking barang balik dah....okeh....bye! :)

No comments: