Thursday 19 September 2013

Burung merpati.

Assalamualaikum.

Hai semua. Okes. First sekali nak tunjuk ini.

  
Syed Syamim. Kenal? haa. dia lah. yang rapat dengan tasha manshahar tu.
Dia lamar aku. Bukti tu. To mira, Be mine.
siap ada tandatangan lagi. hahaha. oke . mengarut.
Asli oke yang tu.

Just want to share.
Haritu aku tanya kawan akuh...lelaki. Ikutilah perbualan antara aku dengan tora-tora.
Aku: Lelaki suka perempuan yang senang dapat or susah?
Tora-tora:  Yang susah. Kalau betulbetul dia nak yang susah tu kiranya dia betulbetul nak dekat perempuan tu.
Aku: oh ya..Tq
Tora-tora memesan padaku: Hang kena jual mahal la....

*Toratora ni nak kena betui. haha.

Okes. Itu pendapat dia sebagai lelaki. Lain orang, lain pendapat kan. Tapi aku setuju dia punya pendapat. Jadilah burung merpati. Nampak jinak bila dekat terbang. Right? Orang selalu cakap begitu lah. hehe

Budak-budak zaman sekaran yang sekolah-sekolah lagi tu. rasa kasihan pulak... Macam-macam kat fb tu aku baca. alahai. tak matang lagi begitulah. cinta sinu. cinta sini.Mengaji bagi habis dulu.
Tingkatan satu dah melilau buat date kat Mall.

Bila kita semakin besar, kita akan lebih matang. rasa macam malu pulak kan dulu-dulu kalau buat gitu. *aku tak gitu okes. haha.

Aku tatau lah. sini sungai petani, kedah. Negeri lain memang macam situasi tu biasa saja kan.

Kita ada harga diri ada maruah. so jaga sebaik mungkin. :)


Aku taklah baik sangat pun. saja just nak ingatkan diri sendri. hehe. Remaja..biasalah. macam-macam.
Alhamdulilah, setakat ni aku masih lagi dengan prinsip diri. dan aku harap Allah sentiasa jauhkan aku dari segala maksiat. Amin.

Tak salah kan nak suka kat orang? haha. Suka sendiri-sendiri dahla. Bagus mira, teruskan.


Motif gambar ni? sesaja. Aku tatau lah. -.-' 

:)


No comments: