Sunday 29 September 2013

Never give up!


NEVER. NEVER. NEVER GIVE UP!
It happens that you cannot see how close you are to your goals.

Setiap orang pernah rasa nak give up. Give up study? tapi kita tetap terus bangun jugak. bila jatuh. bangun lagi. sebab itu saja yang kita mampu buat nak teruskan hidup kan?

Apa lagi pilihan yang ada. usaha saja. Takkan nak give up. rugi masa. macam kita exam.. give up untuk paper first tu. dah study dah study dah study. tapi tetap tak boleh jawab. jangan give up. usaha untuk paper seterusnya. right?

Dear my friend farahin. pointer tak capai macam kita nak bukan penghalang untuk kita usaha lagi. No wonder ada orang pointer sedang-ii boleh masuk u? orang pointer tinggi tak masuk u.

Allah kalau nak bagi rezeki. dia akan bagi. Kita usaha. berdoa. berdoa. dan tawakal.

Hidup ini penuh dengan kejutan.. something yang kita tak sangka akan berlaku.
macam paper csc aku semalam. Aku baca buku. aku baca buku. aku doa aku doa.
aku nak A. aku tak mau pointer aku jatuh. aku tak mau...

tapi..ada saja benda menghalang. senggugut tengah jawab exam...sakit sangat. tak bole pikir apa aku nak tulis. nak jawab. tangan ketar. aku try jwab jugak walaupun sakit. sakit wey...tapi bila dah okey sikit. lec cakap masa dah habis. ...:)?  kenapa jadi macam tu..kita taktau apa salah kita kan..

kalau Allah tak izinkan...itu bukan rezeki kita..rehda sajalah...dugaan..
tak sangka jadi macam tu..

so. teruskan lah usaha....:)

No comments: