Wednesday 25 September 2013

Final coming.


Assalamualaikum.

Okeh. Minggu study week sebanyak 2 HARI tu sudah pon selesai dengan tenang. Aku saja yang tak tenang sekarang ni. sebabnya minggu final comingg. tadi selesai sudah BEL. now. start with CSC. tibalah masa untuk menghafal bagai. 



Tadak mood untuk jawab soalan. Boleh? tadi jawab pon rasa mcam kalau lah aku boleh keluar n tak payah jawap exam ni. kan best. kalau lah boleh. masalah sekarang tak boleh. huh.

mood! kemana kau menghilang weh. sila lah kembali dengan pantas. Jangan jalan-jalan jauh sangat ya.

Okes. nak mula study dah ni. Aku ni suka sungguh membuang masa. Jangan ikut peragai huduh ni.
 study week aku balik rumah. 

 
muka Dini tenggelam di belakang aku. rajinkan aku melayan bebudak ni. yah. aku boring wey.


Then. aku terjumpa en.boyfren di tepi jalan tengah meragut rumput. date dulu kejap. so sweet okeh. inilah my bf. Aku pergi ambik dina mengaji quran. then ternampak lembu ni. terus terigat lawak aku dengan farahin tu. punya patah balik g ambik henset. semata-mata nak snap. ish3.

Dina kameragirl akuh. time tu jugak lah moto banyak kali nak lalu. memalukan aku saja. Macam tak pernah jumpak lembu gamaknya tau. of course lah kan. i baru balik melbourne u know. -.-
sila jangan muntah hijau.


 

Usaha tangga kejayaan. Next game usaha lagi.. 

Yeah. i'm confuse now. nak percaya tadak mau percaya.  so. ikut suka lah cena pon. Masa masih panjang.

Wish me luck for final. yea!! :)

final. Be nice for me okey? 

Byebye.

No comments: