Saturday 17 December 2011

Pejabat PTP SMV Sg Petani 2

aip...good petang! merosakkan bahasa betul aku nih..anak sapa la ni..aku da ttau na update pa..so saja lar na buat psal pejabat ku yang cantik ni..apa org na kata..kata la..xkisah..blog aku kn..aku pya psal la..( hehe..terkasar sudah) ok2.. sebelum tu kita cerita serba sedikit lu..pejabat ni ditubuhkan utk kos PTP..apa tuh? ah..pengurusan teknologi pejabat...rupanya cm pejabat la..ada bilik eksekutif, dapur, bilik sembahyang,bilik mesyuarat, ruang menunggu dan kaunter pertanyaan..jangan jeles..budak2 PTP ja la bleh masuk bilik ni....
ruang menunggu..
cantik kn..best klu bleh lending2 atas sofa yang sangat lembut tu..
rindu...


ni budak2 kelas aku..5 ptp 1
kalau masuk pejabat..kami selalu belajar dekat bilik mesyuarat la.
baik betul budak2 kelas group CIKGU KHOLIJAH ni..

ah..ni muka aku  ada sekali..


 ny dkt dlm bilik eksekutif n bilik eksekutif
wat ttau ja model xberbayar tu..abaikan~~
da 2 meja


saja nak letak pic ni..sebab pic atas tu..semua pakai uniform..ny kita tgok bju oren pulak..uniform rasmi sekolah tek vok..oren gitu..
pic ats tu semua tgah wat keja..baik ja kn.
yang nih..letak yang tengah santai~~




myramochitsedangberbicara

No comments: