Wednesday 1 February 2012

Awat neh.......

                                                                       
 
Ya Allah. napa ni...aku susah hati betui la..lesen oh lesen...tak tau la sebab apa nak susah hati. psal lesenkah,pasal kejakah..atau pasal lainkah?
tiada jawapan.. senang-senang jawapannya apabila semua bersatu jadi lah yang satu.
boleh k? boleh la...ok..first pasal lesen..ni yang aku nak haru sangat2..
em..tatau nak cerita mcm  mana nak bagi tekanan aku ni hilang sikit.. em..tak yah cita la senang kan..
ok.yang kedua. sal kerja. em..kemarin aku dah mula start keja..kerja apa?
kerja dkt pejabat gn my sis...
dia suruh...mmg first2 aku tak mau..takut beb..(nama ja budak kos ptp) 
tapi memandangkan. pagi2 buta lagi mak aku nak ketuk pintu bagai nak rak.so.. bersiap jugak la..
keja apa..angkat  phone..sapu sampah.smbut tetamu..alal..kerja dekat kaunter pejabat la...
lepa suruh aku wat kerja apa2..buat jala...
psal lain? tatau la cek nak habaq..k la.bai                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

No comments: