Thursday 23 February 2012

TEpat jam 12


yuhuuuu......hello semua.(Y)
Tadi pagi tepat jam 9:16 pada 23 FEB 2012. Hotlink send mcg.

Selamat Harijadi!nikmati panggilan suara Maxis ke Maxis PERCUMA pada 
24-02-2012.Ganjaran Hotlink utk pelanggan setia kami.bla..bla

hee....bestnya. Esok besday aku. Waa. excited nak dapat call free ni.
* kunonya budak ni. tu ja?

YALa. first time nak guna ni. Dah 3 tahun tak boleh menggunakan call free yang maxis bagi dengan ikhlasnya.
* entah la iklas ke tak.heheu

Sehari ja. Lain la CElcom kan. Seminggu. Tak pa2. aku tak kisah pon. Number celcom aku..aku bagi dekat my cousin.Dia yang boleh guna..KEcian..:'(
 Hemm...kenapa tak pernah dapat guna call free ni erk?
mana taknya. HOSTEL!
Sebut asrama. Mesti tau kan? NO HANDPHONE!
Sedih sungguh. Besday asyik minggu sekolah.
Tahun lepas nak excited la.Sebab besday jatuh hari khamis. Sepatutnya memang minggu tu. minggu balik kampung. Malang sungguh nasib aku ni. Minggu tu aku ada kem kepimpinan dekat titi hayun.
hai~~~
Tak boleh lagi. Tapi kan. Senyap2 aku bawak jugak. heheee.
Bagi sapa yang tau. tau la ya.. Tapi. Aku tak pakai pon. Aku bagi Liya henset aku.
Mana nak sempat kalau ada dekat kem bergayut kan. Lagipun memang aku takut nak bawak henset pi kem tu. Kenapa ya?
ish3. Nama pun KEM KEPIMPINAN. Sah2 la semua pengawas dan pengawas asrama.
Cari nahas?



Selalunya.dekat asrama. Bila besday orang menjelma. Macam-macam la budak-budak dorm pekena kan.=)

Tahun ni tak dak dah. agak sedih =')

 

Duduk SMVSP2. Form4 kena. FOrm 5 kena. Mentang-mentanglah besday aku awal bulan kan.
Dan mesti menangis. Sampai hati betul. Agak kejam.!=)

Tahun lepas. Aku memang dah nak siap sedia awal2 dah. Tambah lagi. Lepa cakap. malam tu nak buat rollcall kan. Memang set dalam kepala dah. JAngan nagis mira. JAngan mudah terpedaya.
Tapi! cis, tak guna benor. Pandai sungguh lepa berlakon. Agak kureng garam.
Lepa marah orang lain dulu. sampaikan aku terlupa yang jangan mudah terpedaya tu.
Turn aku kena. Aku cover suara nak nagis tu. Untung tutup lampu,. GELap! buat2 sapu muka sikit. Padahal lap air mata..kuang kuang.

No comments: