Thursday 23 February 2012

FULL STOP. TITIK. NOKTAH!

Tumblr_lzvb44gq7u1r51pvyo1_500_large   

Hai semua. hemmm...Aku tengah sedih ni. Hidup aku ni selalu sedih.=')
Macam title dekat atas tu? Memang full stop tak mau dah keja dekat ofis tu untuk bulan 3 ni.
Memang sepatutnya bulan 2 ni ja. tapi kot2 la suruh sambung. Memang tak mau!
FULL STOP! Tak dak belok2.
Time  suruh kerja. Bukan main. Ni dok kata lak. KAn dah cakap memang aku tak reti buat semua tu.
Aku tau. Aku ni tak pandai semua benda kan.Apa pon tak reti buat.
BEtul sangat la macam lepa cakap tu. Hidup tau menyusahkan orang ja.
Aku la tu. Pegang semua benda. semua rosak. kamera.pintu.pa lagi tah.
aku semua tu. =)
KEnapa selalu aku nagis time besday aku. Semua nak marah kan. 
MArah jala. Memang patut pon. Bila pikir balik. Baik tak payah hidup lagi bagus.
Aku tau. amalan aku tak cukup banyak lagi.
tapi.

Tumblr_lzvb4fllw31r51pvyo1_400_large   
Tak pala mira. Jom pergi jauh. jauh dari semua benda ni.
Biar sorang2.Tak payah kacau orang. tak payah menyusahkan orang.
segalanya tak payah.
ni tak dapat lagi result spm. Tah macam mana pon taktau la.
Nanti tu. ada la orang nak beza2 kan. ada la orang nak kata aku bodo.
Yala. Susaah da manusia macam ni. Dulu pmr pon adik aku lagi tinggi result kan.
Aku ada C. Dia tak dak. Sekolah pon. sekolah vokasional ja. Ala. sekolah budak2 tak pandai tu.
sekolah budak2 buas tu. Orang cakap.
Time aku tak mau pi sekolah tu. Terhegeh2 nak suruh pi sangat. Aku dapat sains tulen dah pon.
cakap aku tak boleh bawak. Aku paham. Aku tak pandai macam orang lain.
Paham sangat. Tima kasih la sebab ingatkan.
Orang tak layak. Nak buat macam mana.
Aku nak unkit la ni semua benda. Aku terpaksa luahkan jugak. Sebab sedih sangat.
Aku malas nak cerita dekat liya dah. Tah dy cemuih pa dengar. kan.=)
Dalam ni pon. tak tentu orang nak baca. tu aku tulis.

Tumblr_lvcazpjdsd1qdj9xwo1_500_large_large  
senyumlah walaupun ia pahit.=)


No comments: