Monday 26 March 2012

21/3-result

ok.Assalamualaikum... Hehe...21 haribulan dah lepas berabad dah. Hari ni baru nak buat entri.
Bgus tak? :D
Ingat nak buat kemarin. Tapi da masalah sikit. Hari ni baru boleh menaip.
ok..na cecita sikit. Huih. Aku pi sekolah ambik result naik bas ja.
Nak naik moto sendiri Ayah aku tak harap lah pulak bawak moto jauh2..
Dia nak hantar. Uih.tak boleh.. Nanti nak kena tunggu berjam2 aku. Memang dah set bermacam2 strategi dah.
JUmpa cikgu lah. Kawan2 lah...mesti mengambil masa yang lama.
SO, daripada kena tunggu dan memang aku tak suka orang dok tunggu aku. Baiklah naik bas.

Tunggu bas hari tu tersangatlah lama. Dengan dayah buat hal. Tak dak sapa nak hantar dia mai kat bus stop tu.
Kalau bas mai. Dia tak bagi pi dulu. Kena tunggu dia jugak.
Bila dia dah ada kat bus stop tu. Kena tunggu ayah dia hantar duit pulak.
Sebab kalau tak bayar habis. Jawapannya keputusan dia tak boleh nak tengok.
Hem. then. Bas pon ada depan mata TAPI hanya boleh tengok dan say hey2 bai2 ja..
Ayah dayah tak mai lagi kn...
Then. nasib baik lah. Ada pakcik teksi yang baik hati tunggu kami. Bayaran sama dengan bas ja. $4 guar-sg.petani..

 inilah pakcik teksi tu...

  
Biarpun mukaku hudoh. Tetap nak letak jugak.
Ini snap dlm teksi dengan dayah.
Sebelum sebelah aku kak kajol duduk,
dan site depan tu abag hiktik rosyan ada.(:

ok, dah sampai!!! dan jangan tak tahu..
kami kena jalan kaki masuk sekolah yang dalam tu.

Bila dah penat. Lupa lah sekejap ketaq tu..BIla terpacak depan pintu pagar sekolah.
DUpdupdup.. Takut kembali, Suara cikgu tengah umum nama orang kedegaran kuat.
Nama budak2 dapat result gempak lah tu kan. 
Tapi aku ajak dayah relex duduk kat bus stop depan sekolah tu dulu.
Then, ada pak cik ni tegur kami." awt tak masuk lagi? Satgi A orang lain kaut habih. tinggai hampa dpt E"
Haha. kejam doa macam tu pakcik ni..
Kami pon masuk dan sampai depan pintu pagar sekolah. Fazira tegur.
Mira. Masuk cepat nu.. Nama kau tadi..n bla bla....
Tak payah bagitaulah.
Dan aku dapat keputusan..mampu tersenyum. 
Alhamdulilah sangat2..tak sangka boleh dapat macam tu.
tak terpikir pon akan dapat sampai macam tu kan...(:
Aku dah berusaha sungguh2.akhirnya dapat jugak. tapi bi aku c+
yang tu aku tak tau kenapa dari upsr lagi memang angka tu yang aku pegang.
aku dah hafal sungguh2 esei tu supaya tak failed macam exam2 aku yang biasa tu.
tak failed pon aku bersyukur sangat2 dah.
ok.da ambik2 sijil.dah tangkap2 gambar atas pentas.
time untuk jumpa cikgu2 dan kawan2.
jasa cikgu2 mengajar kita tanpa jemu jangan dilupa. Bukan senang nak mengajar orang ni.


ini asma atikah. budak 8 A...
8a 2orang ja dapat, 
dan harap maklum ya.maksud saya bukan 2 orang budak di ats dapt 8 A.
baju biru tu sorang ja. Baju pink tu me.. 

OPPs...hantar dulu buku yang dah berabad tak antar.
ish3...nipa2..xptut betoi..sampai 3 buah buku,
(jangan mengata orang mira! hang pon sama) 

Masuk2 ja library tu. Cikgu Naimah kata"pengawas pon sama ja. Baru nak hantar buku. Apa nak jadi ni" Saba cikgu. Janji kami tak ambik terus kan?? Mintak maaf sangat2. Nak sangat baca buku tu time exam.
Nak beli mahal sangat. Suka sangat2 buku sains tu. Alamak.dah try google..
tapi tak dak. lupa nak snap.

Perpustakaan cantik taun ni..


terjumpa ammar..dia dapat 3 A. sama dengan hanifa.

terjumpa ekin. suka sangat pic ni. cantek!
ekin sibuk nak cepat.nak balik rumah xsempat. macam rumah nak lari.:P

 
   
Nak ambik fail dekat bilik mutiara. then jumpa kengkawan lama cute generation.
rindu sangat2. jumpa cikgu rohaya. tima kasih cikgu!
cantik kan? dulu aku ahli spbt ni lah. best sgt2 pengalaman tu.

  balik jalan kaki. area pkui 2 setengah la.
see? lambat kan. pukui 9 pi ptg baru nak balik.
kalau ayah yang tunggu. x boring?

jadi keja dekat bus stop pon kan?
tunggu bas punyalah lama. sabar saja lah.

 with hajar.dlm bas nak p stesyen bas.
tetiba baru perasan baju nak sama. 
punyalah pose nak bagi nampk baju.. 
cuma nampak sikit ja.(:

bukan selalu nak ada entri sal dia ni.
pi keluar makan dengan ket.
dia belanja kfc. tqsm!
first time jumpa ni. (:
pic tak boleh banyak2. satu ni cukuplah.

jadi keja kan dalam bas pon??
hahaha! with dayah. n abang shah rukh khan.
ket suka kat bangla tu! hehe.:P
atas bas time nak balik rumah da.
bubyee <3




( aku nak mintak maaf kalau aku tersilap letak gambar lagi. Dekat fb. ya, org kenal.
tu yg "hampa" tak bagi letak kan? sory. tak tanya dulu. sebab aku xckp apa pn.
bla "hampa" boh pic aku yg hudoh. aku tengok xhudoh pon pic ats2 tu. aku cuma nak buat kenangan.
bukan senang nak dpt balik semua kenagan tu. ok. aku dah padam dekat fb. sory la klu terasa.
dan aku jugak terasa bila aku upload  "hampa" suruh padam. USb aku tak boleh pakai. Kak aku punyalah 
try buat mcm2 ulang alik kluar pjbt.nek tangga trun tangga. sampai pic ni semua boleh keluar dekat dpn PC ni.
tapi org tak hargai. Tak palah. (: IKutkan aku memang aku padam album tu.
Memandangkan ada komen yang aku sayang sgt nak pdm.dan komen tu aku nak buat kenangan. so aku private only me. Orang tak ckp hudoh dah kan? aku cuma letak dlm blog ni ja. Org tak kenal pon. Kalau x puas hati jugak. gitau
lain. aku pdam dekat blog ni pulak. Aku cuma nak buat kenangan. myb dlm phone nanti. memory hilang?
PHone kena curi? kemungkinan ja..yang sporting tima ksih.)
susah payah send mcg hanya nak sruh pdam.(:  

No comments: