Sunday 18 March 2012

Hai semua..hai..dah ketaq nak menaip ni...asyik terpikir result ja.--'
Seperti setiap tahun exm..nak dekat ambik2 result mesti berebut-rebut mcg masuk.mcg doa lah..
dulu suka antar mcg. kalau tak hantar mcg ni kat 10 orang lain. Anda akan mendapat musibah lah...
Khurafat dah nama dia kn..Lain kali nak send mcg macam tu.jangan bagi 10..bagi 100 orang ka.
10 orang tu sikit sangat la yang* ayat perli.
ok..lagi 2 hari untuk21/3/12
muka dah bertukar menjadi rempeyek.-..-

ok.stop untuk pendahuluan..What???baru pendahuluan...heheeh
dulu karangan bm kalu pendahuluan sikit. Markah pon cikgu malas nak bagi..kan.
pa yang aku merepek sangat nii.huih

ok..sudah mira..sudah. hmm...semalam kan. kenapa tah.
cepat sungguh aku touching2..emo terlebih..ish2
mana taknya. pasal benda kecik pon nak nangis. Macam tak patut ja.
Contohnya. semalam.punya excited nak makan bihun sup pak ya tu. kak aku beli malam tu. Tapi malas nak makan lagi sebab aku tengah sakit*
so. Tahan sat dulu. Aku ingat esok tu. Boleh lah makan letak cabai banyak2 kan. Bagi pedas kawkaw
baru sedap. Bila keesokkannya. bukak frezer..tak dak dah.....
waaa...saba jala mira..tetiba ja air mata turun.nangis--'
pasal tu ja?? tapi nagis sorang2 jala. gilar klu sampai hentak2 kaki.
gila meroyan nama dia.

Then, petang tu dok sembang2 kat bawah pokok.
Kak aku kata. baju ang bunga besar2...sambil gelak jahat.
Aku: Bukan mira yang pilih. Mak laa. Mira tak mau pon baju ni..Nak pilih baju....
tak boleh teruskan ayat dah.aku diam ja. sebab nak nangis. Nati aku sambung. Aku nagis terus.
No no...
Pasal tu ja?? kan..aku dah kata tadi..

Bismillahirahmanirahim...Ya Allah, berikan aku kesempatan waktu utk memohon darimu..
Anugerahkan aku kejayaan dalam peperiksaan ini..
Anugerahkan kejayaan kpd semua teman-temanku..
Jangan ada antara kami yang sedihnya sendirian dan juga kpdku,andai telah tertulis 
di luhmafuz akan kegagalanku.Maka ubahkanlah menjadi kejayaan.
Sesunguhnya Kau Yang Maha Agung,mudahan2 A untk semua subjek menjad milik kami.
Engkau yang Maha Pemurah..Setidak-tidaknya kau berikanlah aku dan kawan-kawanku
apa yang diingini dan mampu membuat kedua ibubapa dan guru2 kami tersenyum 
ya Allah dan janganlah kau beri kami kegagalan...Amin...

No comments: