Monday 3 December 2012

I LOVE YOU,STUPID!



Assalamualaikum rakyat jelata.
Oh my gosshhhhh!!!!!!!
tak tau nak cakap apa. Bessst Best Best Best Best Best Best gila!!!!!
Serius cakap. Tak macam novelnovel lain.
Banyak suspen. Aku sabar ja baca, tahan ja tangan. Mira, jangan bukak page last.
Aku macam takmau bagi habiskan novel ni ja. Biar lambatlambat baca. sayang gila nak habiskan.
Novel pertama yang membuatkan aku nak baca novelnovel yang seterusnya ialah Adam dan Hawa.
Banyak novel aku baca. Novel ni dengan Awak suka saya tak memang paling best.
taktau macam mana nak cakap.
Banyak info yang boleh dapat. Banyak benda baru yang kita tau.
Aku sayang nak skip. time ada cita sejarah melayu cham semua tu.tapi baca ja.
Info yg berguna. Tambah pengetahuan. dan menarik! :))

Masa novel ni keluar. Seminggu lepas tu kot. aku gi lah cari dekat popular. Kak tu cakap habis.-.-
Aku macam tak percaya pon ada. Tak kan sold out kot?
Tak putus asa.aku pi cari kat hasani pulak. takdak jugak. okeeee....takkan laaa habis terus. tak pernah lagi lah aku cari novel tapi dah habis. selalu cakap tak sampai lagi ja.
berapa kali aku pi popular tu tanyak kak kaunter tu. sampai tak sanggup nak pi tanya dah. malu gat aiih.
muka ni ja dok nampak.-.-
aku pi cari kat sungai petani tak dak jugak. sold out.
Sampai laaaaaa lagi 3hari nak balik u. Aku gi cari. dan ADA.
tapi kat situ hanya tinggal 3buah. Aku ambik satu. tinggai lagi 2???????
gila laku. Mesti besst giles ni.

Aku nak ja hero tu jadi pakwe aku.hahaha.
Akuu suka iris. Aku suka pasal seni dia tu. Boleh rasa sesuatu tu tanpa lihat.
Aku nak sangat tengok lukisan dia tu.
Macam manalah kan writer ni tulis cita ni.
meletoopps. teringin nak tau macam mana dia dapat ilham nak tulis cerita ni.
Teringin nak pu Kemboja. Teringin nak tengok dengan mata sendiri.
Aku teringin nak ada kelebihan macam Iris. boleh ke? hahaha
Banyangkan.( bunyi mcg masuk tetiba menghilangkan perkataan yang aku nak sambung.lupaa nak taip apa)

oke.ni dia gambaran Firman.


Awalawal aku tengok pic ni tanpa baca novel lagi. Memang tak berapa berkenan sangat.
tapi bila dah baca dah bayang. sebijik hensem mcam dia tu,
Berbaloi aku habiskan RM37 hinggit aku beli buku ni.
sangat berbaloi.:DD
satu lagi. teringin nak tau sapa laki kt atas tu. pelakon erk?
kejap lagi aku geledah en,google.
hm.ni blog akak melur jelita
http://melurjelita.com/

okelah.dah mengantuk sangat. berapa hari dah aku tido lewat mengadap novel ni.
Nasib baik kelas asyik cancel ja. boleh jugak aku baca.
taklah rindu novel tu duduk dalam kelas kan...
page novel ni seributigaratuslapanpuluh sembilan.
aku baca start jumaat sampai lah hari ni. isnin.empat hari lah maksudnya.
Biar lambat asal ingat.haha.
okelah,bubye. LOve u firman.;)

No comments: