Monday 24 December 2012

Kampung!

Assalamualaikum.

Okeh...sekarang aku balik kampung. Sebenarnya aku tak berapa suka minat gemar like guna perkataan balik kampung tuh. Sebab kannnnnnn.;
Uitm merbok tu ponggg kampung jugak doh, haha. satu lagi dalam kedah jugak. so macam tak best jek perkataan tu... kan kan.

tengah cuti seminggu neh. aku balik awal sikit dari orang lain. hari rabu. Sebab??
khamis tu koko cancel. dan hari khamis memang tak dak kelas langsung. sssoooo.. byebye merbok!!!!

balikbalik jek rumah. tengok anak menakan aku semua ada. OMG!
kak aku kata. elok lah ang balik awai. boleh mengasuh. -.-
terima dengan redha.
tapi kejap ja mengasuh pon. bukan depa mandi kena jurus. makan kena suap. baju nak kena bubuh.
semua boleh wat sendiri. CUMA.
buas tu. dah tau. orang larang jangan kata nak dengar kan.
okeh. dah membebel macam makcikmakcik.

enset aku dah penuh dengan pic depa snap.
enset dah selalu kena charge sbb bateri asyik habis depa main game. budakbudak zaman sekarang.
ish3

BERKELAH DI TEPI SAWAH PADI.


APA DEPA BUAT?

JENGG!!! siap!


CANTIK KANNNN?? AKU SUKA PIC NI.



No comments: