Saturday 8 December 2012

Tasik darulaman.Jitra.kedah.:)

Assalamualaikum.
UIsh. Lagi dekat aku nak baik Mealboure. Lagii banyak aku gi jalanjalan kannn..
Aku update benda ni cepatcepat.sebab.!!!
yeaaah, hampa tau sajalakan wirelesss free ni memang lajuuu gilesss.
mirah.bersyukurlah sikit. dari xdapat langsungkn.T.T
Aku memang teringin giles nak kayuh itik ni.
tapi itik 2ekor tu macam tak berfungsi ja kannnn.
bot ni pon jadi lahh..................
Aku pi gn kak aku.yeah.Hafal jalan siap2. nanti nak gi merempit gn kawankawan senang.haha
padahal aku tak berapa faham sangat jalan tu.penin.

okeh....naik benda tu time cuti mahal sikit berbanding harga biasa.
8hinggit utk orang dewasa=jumaat+ sabtu
6hinggit utk dewasa=hari lain.
kanakkanak aku lupa.

kat situ boleh naik kereta golf tuuuu.....nama apa tah kann..
buggy!!
boleh joging.
kasi makan ikan.
pinball.

oke.cerita ni aku draf dulu. Bila rasarasa nak publish barulah publish.
sekarang ni aku dah selamat seminggu dah duduk atas kerusi yang sama. mengadap dinding yang sama. meja yang sama. permandangan luar tingkap yang sama. Masria tu lah.
Semua benda setakat ni oke ja,
kelas asyik cancel.dan
kadangkadang masuk tak sempat sejam dah keluar,heee...syiok bebenor.
lec sem ni.--'
rasa macam dapat semua garang ja..
yang tak garang. subjeknya pulak menggarangkan.huh.-.-
Harap sem ni lebih baik dari sebelumnya. walaupun
awalawal ni memang rasa macam kelas tu kosong. tah.kosong.
kurang dah gelakgelak tu. 
Bila dah rombak. gitu lah..Alhamdulillah aku dapat group yang sama dan.
group tu banyak orang yang sama.
kawankawan rapat aku, cuma nabila ja sedikit kurang bernasib baik.
kena pindah kelas lain. sian dia.
dan geng dalam kelas tetap jugak empat orang walaupun nab pindah. syikin masuk.

haha.aku dah jauh menyimpang tajuk.
okeh.kembali kepada tajuk asal.
asal lah kat sp ni takdak tasik cm gini. kalo tak boleh jugak kami gi meronda.
ni asyik amanjaya mall. cs. tesco.vm.
tuuu jala. sampai nek cemuih jugak.
tasik merbokkk.eheh, sungai merbok!!!
teringin nak naik bot tuh. tapi mengenangkan air dia tu sangat menyeramkan.
cancel truih lah.
air sungai dah la banyak. bunya tah ada.air dalam tu dah comfirm. aku tak reti berenang tu lagi comfirm.
so. dengan keyakinan yang nipis tu.tak usah berangan.



with mastura.:)




with kak iza gn pamily dia.


pemandangan sekitar tasik tuh.:)

kat situ lak.bnyak kedaikedai.



okeh..tu saja kot..........byebyeee....
aku pegii sana 30.11.2012.:)

No comments: