Tuesday 12 November 2013

Apa yang jadi sepanjang semester 3! (Syed Syamim- Tasha Manshahar- Ustazah Siti NorBahiyah Mahmud)

Assalamualaikum.

Jenjengg ...with my boyfriend. *pleaseeeee lah mira jangan perasannnnn sangat*



Nampak dak tuuu??? Semestinya bukan budak perempuan tudung kelabu tu. dan bukan jugak mata tuh.
Rasa excited giles wey. Atas tu ada Syed Syamim n Tasha Manshahar.
Depa tengah tunggu nak perform.

Dulu....Aku pernah mimpi Syed Syamim mai rumah aku. hehehe. Tu pon rasa best dah. Aku mimpi time minggu aku sangat stress dengan pi China tu... Malam tu lah aku fedup nak baca buku, dan Syed Syamim datang menjelma. hahaha. Malam tu jugak aku mimpi soalan Memo naik exam dan benda tu betul okey.

Lama dah aku minat dia. Aku rasa suara dia melting. hahahaha. nampak dak geges sangat kt situ? --'
Lepas tu rasa hilang ja..biasa biasa ja...
tapi tetiba pulak dia mai sini...minat balik la....

Punya semangat beli tiket tuh. RM10 hinggit ja..hehe.


First aku tengok gambar syikin gan dia. Aku rasa sayu sangat wey....
Kenapa dia tunduk bagi sama dengan ekin.:'(

Gambar aku dengan dia tak lawa pon.. 
Serius rasa takut nak snap. Jantung tu dup dap. Macam lah dia kenai ang mirah oi
Bukannya nak melamar or merisik or bertunang or akad nikah kannn.

Aku tengok banyak kali..kenapa jadi macam ni...Then..owhh.
Aku kan rendah..hehe. dia takut kepala tadak lah tu. so aku okay.:)

Disebabkan gambar dia gan aku tak cantik. Aku banyak laaa snap pic dia gan  orang lain.curi curi snap lah.
Syikin cakap. Pegi jala beratur snap lain.

You know what? Malu wey..walaupun kemungkinan dia nak ingat aku dah snap tadi tadak langsungg. negatif negatif. tapi aku tetap malu. hahaha



Tasha Manshahar lak. serius comel. cantik. peramah. 
sesuai sangat dengan Syed Syamim yang pemalu tu. :)

Tengokkkkk!!!!! Gambar gan Tasha pon aku tak puas hati jugak. 
Kenapa aku macam bgharfrcxedktld jaaa

Aku tatau malam tu aku sedih apa sampai mood terus ja sedih. gambr pon sedih. Aishhh!!

Bila aku kaji balik gambar ni. I know what.. 
Tasha pegang pinggang aku. dan aku terkaku kat situ tak berani tegakkan badan/ hehehehehhehe/


Tak apalah.. Janji aku jumpak kan. Rasa happy kan bila orang kita minat jumpak realreal. hehe.
Cuba terumpak lee min ho tepi jalan. 
aku rasa aku //// haila..senyum tak berhenti.


Okes...Ni Ustazah siti Nor Bahiyah Mahmud.

Beliau datang bagi ceramah. Besttt sangat !!!!

"Dont touch me, Im hottt u know."


.................................................................

Psssttt:  Aku rasa excited sangat nak pi Langkawi. Harap berjalan dengan lancar.
Kalau lah tak jadi.. kalau lah tak jadi...aku sedih kot. sebab aku yang paling banyak dok survey nak booking nu ni na nu ni naa.....


No comments: