Saturday 9 November 2013

Apa yang jadi sepanjang semester 3 ! (Dikir Barat)

Assalamualaikum.

Rajin kan aku update blog tiaptiap hari?? hehe. sebab cuti sem ni dah nak habis.
Kena meluangkan masa sikit utk belog.
Banyak benda jadi sebenarnya sepanjang semester 3 ni. Jom tengok jom!!!!



Kami menang tempat PERTAMA dalam pertandingan DIKIR BARAT !!

Dan tahniah jugak untuk aku dan ekin sebab menag MULTIMEDIA TERBAIK!!!

ramai sangat-sangat-sangat orang tak percaya kami menang. Kami sendiri pon terkedu kot time tu. Diam sebentar gitu la. Iyala. Tak sangka KOOT.



Tapi bila fikir balik, sebab kami menang banyak kategori.
Mutimedia terbaik. Pemain musik terbaik. Tok Juara terbaik. so. mestila markah kami paling tinggi kan.

Kalau nak ikutkan. Ya ampun.....Hampir-hampir nak tarik diri tau tak. Bergaduh macam apa lagi. Aku tak campur sebab aku bahagian lain. bukan Awok-awok. Banner tu buat sendiri je tau. Kelas-kelas lain semuaaaanya depa print pakai yang hebak tu. Kami je lukis. hihi. Sapa lukis nii. cantiknyaaa..:D
Aku la. :P  Joi juga. dan syapik jugak. dan ekin jugak. dan syahirah jugak. dan fii jugak.



Duit tu kami semua overnight pergi PENANG!!! walaupun apa yang dirancang tak menjadi.. tapi pengalaman tu sangat lah seronok.


Semua ada 5 biji kereta. Ini kereta aku. Kami sewa jaa.. Satu kereta semua 5 orang. Mana lagi 2???
Selamat tido dah. Nampak dah muka-muka tak mandi?? letih sangat sesat jalan.

Sebelah aku tu Joi. dan belakang Jem. Syikin dan Mek. Tinggai yang ni ja. Aku letak la gambar ni dalam wechat. haha. Palahin bole ragu-ragu dengan jantina Joi tu..tu la weyy. simpan lagi rambut pepanjang!


Kami pegi Batu Feringgi. Tapi kan tadak gambar ponnn...Sebab malam yang gelap gulita. Muka sendiri pon tak nampak. Inikan pula gigi.  Buat unggun api. Main air. Main pasiir buat istana. duduk sembang merapu.
Tunggu la sampai siang. Pi la sat Queenbay semua tu. Esoknya. kereta kami sesat sampai 2 kali. Jenoh orang mai cari. Aku berapa kali geram dengan jalan penang yang macama rutjafcdade. eh. salah jjalan pulak? ang yang tak pandai.




Yang ni ja mampu lagi bukak mata. Budak-budak kelas aku ada la...tapi tak ambik gambar gan depa. Jemy dok tido sengsoran dalam kereta tu. dia ponin kepala.
tau tak kat mana ni?? Atas feri tuuu. Yang paling atas tu.. Yang tempat kapten bawak feri tu. kat situ la. kami dijemput naik kat atas tengok pemandangan. hihi. bertuahnya rasa jadi orang femes. Depa la. aku tumpang sekaki ja. 

takut kot nak turun tu. sebab tinggi. Jalan macam nak turun dalam kapal selam tu. terowong bawah tanah jugak. macam tu la lebih kurang. Jatuh hempap besi jaa..


Mempersembahkannnnnnnn !!!!

Jejaka idaman melayu terakhir zaman ini..

Azrul Sapikkk!!!



Byeee.!

No comments: