Monday 4 November 2013

Quote : Seorang kawan

Assalamualaikum.


Kepada budakbudak SPM STPM semoga berjaya dalam exam..

Kawan? Rakan? Sahabat? semua sama kan..
Bila aku dengan kawan-kawan aku tak rasa bosan pon...Kenapa kita tak bosan walaupun kita kawan banyak tahun tapi dengan bf kita bosan kalau sgt lama.?
Ayat aku penin sikit. hihi

Bila dengan kawan-kawan kita bole gelak dengan ikhlas gembiranya kan..
Kawan itula yang ada bila kita sedih. gembira.

Aku suka keluar dengan kawan-kwan..suka gelak happy dengan kawankawan. rasa hilang segala masalah..
contohnya hari tu. tension giles asyik sesat jalan. dengan kereta manual aku bawak. dengan tak makan lagi. dengan macmmacm dengan lah. 
tapi bila dah ada something lawak. gelak kejap. dan benda tu dah settle. okay,

hm..aku tak tau nak cakap banyak hari ni.
i have to go... nak pegi beli bihun sup kejap yahh. 
byebyee//

No comments: